srijeda, 26. listopada 2016.

Da li ste ikada bili u zabludi? - ravna zemlja (nauka o ravnoj zemlji)




Da li ste ikada bili u zabludi?
Ja cu vam odmah odgovoriti sa DA.
Prije nego što počnem sa ovim svojim veoma teškim temama koje su bitne za razvoj ljudske vrste koja polako gubi smisao svog postojanja, upozorit ću vas da 90% ljudi ne vjeruju u sve ovo a možda ste i vi takva osoba. Ako jeste pažljivo pročitajte ovu knjigu do kraja i dobro je proučite pogotovo učenje o zemlji.
Neka vam je bog na pomoći, ako nakon čitanja ove knjige ne mognete nikad više smirom zaspati kao što se desilo i meni davnih 80tih godina.
Razmišljajte svojom glavom i vjerujte svojim čulima. · Klasičan posao je piramidalna šema
· Mediji pišu što politika dozvoljava ili plati
· Moda je nametnuta da se ne interesujete za bitne stvari u životu

· Realty show je iscenirana emisija u kojoj vas trebaju zaglupiti i pružiti vam sve što vladaoci žele da znate i sakriti znanje
· U školi vas uče pogrešno, mada vi vidite da je drugačije ali ne razmišljate zašto je to tako i briga vas dali ste u pravu
· Moraju vas dovesti do ruba siromaštva da ne mislite o stvarnim vrijednostima u životu i da ne spoznate istinu

Počet ćemo sa nekim logičnim temama, da vas polako uputim da razmišljate svojom glavom a ne nekim tuđim i ne provjerenim i nametnutim informacijama. U zadnje vrijeme sve češće mi se nameću pitanja poput „Otkud tebe sa tim“, „Ja kontao ti se zezaš a sad vidim da si prolupao“ i dr. Čak sam u razgovoru sa jednim dobrim doktorom koji je ujedno i moj prijatelj dobio odgovor „ma daj hoćeš da kažeš da neznam šta sam učio u školi“. Jel se to i vama događa. Zbog raznolikosti mojih poslova sa kojima sam se bavio , upoznao sam i mnogo ljudi sa kojima sam i dan danas ostao u dobrim odnosima, ali sam ih i proučavao za svoj naučni rad. Nekoliko prijatelja sam i izgubio a koji su radili sa mnom poslove marketinga zbog toga što ih je jedna osoba dovela u stanje zablude svjesno da ima interes od njih a da ja nemam uvid i da ih ne upozorim jer zna da brzo kontam, a ostali pod zabludom umislili lošu sliku o meni, gdje smo se i razišli. Pa da vidimo zašto se takvo stanje desi ljudima oko vas. Mnogo slušaju negativne ljude, bez obzira koliko vas poznaju ili se sa vama druže, sve im se desi radi sljedećeg stanja zablude. Zabluda je stanje do kojeg dolazi samoprijevarom (umišljanjem) i prijevarom, dakle tu je potrebno uvesti različite perspektive – zabluda se prepoznaje tek iz perspektive izvan stanja zablude, bez obzira da li je zabludu prepoznao zabludjeli ili drugi, koji prepoznaje zabludu kod zabludjelog. Narod cijelog svijeta je prevaren na osnovu njima zabluda, a onoga tko ih je stvorio da bi ih obmanuo, znači i svijesno prevario. Narod nakon toliko stoljeća nije još u stanju da se probudi, jer je učen najvećim lažima putem školskih aparata. Moramo uzeti u obzir što se tiče ekonomije i geografije da ni profesori nisu svijesni da su prevareni predavajući prevaru.Profesori nisu prevaranti, nego su dovedeni u zabludu, osim ako nisu svjesni prevare.Pratite naš blog, u kojem ćemo polako iznostiti sve teme od kojih će vam se pamet pomutiti i počet će te shvatati.

Nema komentara:

Objavi komentar